Thursday, July 28, 2011

Fælles Indendørs Bugs

0 comments







De fælles indendørs fejl vi ser, er fluer, edderkopper, lopper og biller. Ingen kan lide at have insekter indendørs, så de fleste folk går til næsten enhver yderligheder for at udrydde disse fælles indendørs bugs. Mindre almindelige indendørs bugs kan bænkebidere, ørentviste, skorpioner og tusindben eller centipedes, selv om de er ikke mindre uvelkomne.

Det betyder ikke noget hvor du bor i verden, er det meget svært at holde disse fælles indendørs bugs udenfor, medmindre du gå til yderligheder for at holde alle dine vinduer ogdørene lukket, hvilket er ganske umuligt. Jeg bor nu i Thailand, og jeg ved med sikkerhed, at dette ikke er muligt.

Så hvad kan på Jorden du gøre? Nå, lad os beskæftige sig med alle de flyvende bugs først, da af alle de fælles indendørs bugs, finder jeg dem mest ubehagelige indendørs bug. De er meget irriterende, summende omkring dit hoved og myg og andre fluer kan skabe irriterende sår og udover det, flyver alle sprede sygdommen. Jeg kan ikke holde ud at se dem spankulerer rundt på mad,vel vidende, at de formentlig er lige kommet ud for nogle hunds muge eller andet sted og nu er de spytte på min mad til at smage det med deres stinkende fødder!

Fælles Indendørs Bugs

Min første linje i forsvaret er fin-mesh dør og enke skærme. De er ikke dyre og kan monteres med tilbagevirkende kraft for ethvert vindue. Mit vindue masker glide, så de dækker kun den ene halvdel af vinduet på et hvilket som helst tidspunkt, men jeg tror ikke, det er et problem. Du kan stadig oprette cross-vinde, ved at åbne to eller flere vinduer på modsatte side afet rum. Jeg kan godt lide at se fluerne på masken kæmper for at slippe ind i dag og myggene gøre det samme om natten. Om natten, er det bedst at tænde så lidt lys indendørs som muligt, så ikke at drage disse fælles indendørs insekter.

Min anden linje i forsvaret er naturlige rovdyr - firben, ligesom Geckos (Jin Jok, på thai). Nogle mennesker kan ikke lide dem i huset meget heller, og jeg kan ikke sige, at jeg er alt, opsat på dem indendørs mig selv, men de er svære at holde udenfor og de gørforbruge hundreder, hvis ikke tusinder, af indendørs bugs hver dag. Jeg kan især lide at se dem ligge på lur på ydersiden af ​​masken, klar til at angribe nogen fejl forsøger at undslippe sin vej gennem ledningerne.

Min tredje linje i forsvaret er et indendørs bug zapper. Du ved, den elektriske, håndholdte bug zapper, der ligner et stykke legetøj tennisketcher. De er fantastiske til at fange og tilintetgøre alle flyvende indendørs bug. Fejlen bogstaveligt eksploderer og fordamper ved kontakt med fuldt opladet ledningeraf den indendørs bug zapper. Hvis du ikke har prøvet ved hjælp af en, du virkelig burde. De er mest tilfredsstillende. Disse tre forsvar holde vores hus stort set fri for flyvende insekter.

De kravler fælles indendørs fejl er mindre af et problem virkelig. Dør skærme på fjedre vil holde 99% af dem ud og Geckos vil hjælpe også. Edderkopper kan komme i forholdsvis meget let, men da jeg ikke noget imod dem for meget, så længe de holder ud af min måde, som de forbruger andre insekter også. De er på vores side virkelig.Men for dem der ikke kan holde ud at fange dem og smide dem udenfor, fungerer den håndholdte indendørs bug zapper en godbid på edderkopper også.

Lopper kan nogle gange være et problem, hvis du holde katte eller hunde, men når du vasker eller støv dyret en gang om måneden, skal du være i stand til at holde disse fælles indendørs bugs under kontrol relativt let. Men der er to endelige foranstaltninger, som vi anvender. En gang om ugen, før vi går ud for den dag, vi spray hvert værelse med insektfanger og hver seks måneder har vi sprayalle tæpper eller tæpper med en bug killer indeholder permethrin, som vil overleve vask og støvsugning for at lange uden at miste sin evne til at dræbe fælles indendørs fejl ved kontakt. Hvis du følger disse foranstaltninger, bør du være i stand til at holde dit hjem eller kontor helt fri af de mest udbredte indendørs bugs og eventuelle mindre almindeligt indendørs bug så godt.

rat zapper ultra

Tags : Buy SD Card BUY CHEP T-SHIRT ONLINE Casual Watches Miter Saw Stand Casio Mens GW7900B-1 Exotic Apparel Sale

0 comments:

Post a Comment