Monday, July 25, 2011

Hvordan til at dræbe en rotte - intet rod og Berøring

0 comments







Hvordan til at dræbe en rotte? Dette kan være en meget ubehagelig ting at beskæftige sig med. Men du ved, at det skal gøres for at beskytte dig selv og familie fra sygdom og ødelæggelse til dit hjem. Så jeg har tænkt mig at fortælle dig om en ny elektronisk anordning, der modtager 100-og 100-vis af positive anmeldelser fra kunder over hele landet og Canada. Dette produkt virker, selv når folk har prøvet de traditionelle metoder først og mislykkedes.

Jeg er også kommer til at dele en teknik med dig til at hjælpe dig med at fåen god handel, hvis du vælger at købe en af ​​disse elektroniske rotte fælder.

The New Rat Zapper Infrarød Ultra.

Hvordan til at dræbe en rotte - intet rod og Berøring

Rotten zapper blev opfundet af en cowboy fra det sydlige Californien ved navn Robert Noe. Han var en forgæves kamp mod mus og rotter sig selv. De tyggede af udstyr og forårsagede alvorlige skader på ejendommen på hans ranch.

Han kunne ikke lide den traditionelle snap fælder, fordi de sjældent arbejdede og efterladt et blodigt rod. Han mente, at lim brædderne var umenneskelige,ulækkert, og ineffektiv. Han nægtede at bruge gift på grund af sekundær forgiftning af dyr og kæledyr.

En morgen, mens nipper på en frisk glas appelsinjuice fra hans plantage han mærke en Gopher, der var hurtigt mødte sin Skaber efter popping ud af sit hul, og røre den elektriske hest hegn. Der var ingen blod og lemlæstelse, han simpelthen så i søvn. Dette er, når ideen om en bedre musefælde blev født.

Det har været næsten 2 årtier siden den første rotte zapper, og det er gåetgennem mange forbedringer. Der er to enheder til rådighed. Den mindre enhed, der kaldes den klassiske er ideel til mus og gennemsnitlig rotter. Det kører på AA batterier. Og den større enhed kaldet Rat Zapper Ultra. Denne enhed fungerer stadig godt for mus, men er stor nok og kraftfuld nok til Norge Rotter og Chipmunks. Denne enhed kører på D-celle batterier.

Hvordan jeg fandt en Deal på Rat Zapper.

Jeg har brugt denne metode for forskellige produkter og har altid fundet en god handel. Jeg vil undersøgede første 15 til 20 sites, der kommer op i Google. Jeg går i hvert enkelt websted og tilføje deres salgspris til deres forsendelsesomkostninger. Jeg bruger denne samlede pris at sammenligne med hvert enkelt websted, og se, hvem der rent faktisk giver mig den bedste deal.

Du kan gøre alt dette arbejde selv eller tjekke og se, hvad jeg kom op med for rotten zapper.

rat zapper where to buy

Friends Link : BestSellers Samsung Television 2011 TAG Heuer WAF1310.BA0817,WAV511B.FC6230,WJ1111.BA0 Télécharger Mp3 Great Panerai Watches Black Watches

0 comments:

Post a Comment